Wstęp

Realizacje zamówień za pośrednictwem portalu twojszklarz.pl odbywają się w kolejności chronologicznej w zakładzie produkcyjnym. Składane przez Państwa zamówienie jest wrzucane w grafik a następnie przesyłamy informację na kiedy produkt będzie gotowy do odbioru lub którego dnia planujemy dowóz na wskazany adres.

Preferowaną formą płatności jest dla nas przelew online za pośrednictwem popularnego w Polsce systemu Dotpay (transakcja bezprowizyjna), w ten sposób pieniądze są przekazywane na nasz rachunek firmowy w czasie rzeczywistym i już tego samego dnia możemy przystątpić do realizacji zamówienia.

Alternatywnie udostępniamy opcje zwykłej ręcznej wpłaty, która polega na zalogowaniu się przez Państwa do panelu własnego banku i dokonania wpłaty na nasz rachunek znajdujący się na dole bieżącej strony lub udania się na pocztę i tam dopełnienia formalności.

Ponieważ szkło jest docinane na wymiar (personalizacje produktu) oraz zakład szklarski nie używa terminalu (dodatkowa opłata prowizyjna), nie oferujemy płatność przy odbiorze.

1. Płatność Online - Dotpay

Czynność płatności jest bardzo prosta i łatwa do wykonania!

Wybierasz z listy systemu najlepszy dla siebie sposób zapłaty za usługę a następnie zostajesz przekierowany do wybranego banku lub do kolejnej strony z pełną informacją jak dokonać płatności.

Po otrzymaniu odpowiedzi ("akceptacja" lub "odrzucenie") do serwisu jest zwracana informacja dotycząca transakcji, a zarówno Ty jako osoba dokonująca płatności, jak i nasz serwis, informowani jesteśmy poprzez e-mail o statusie transakcji. W tym momencie Twoje zamówienie zostanie przekazane do weryfikacji, a następnie sklep powiadomi cię o terminie odbioru lub dostawy.

Uwaga! W przypadku niektórych płatności, podsumowanie zamówienia (wiadomość e-mail) możesz otrzymać dopiero w chwili potwierdzenia płatności przez Twój bank.

Wszystko jest bardzo logiczne i intuicyjne w obsłudze, a w dodatku odbywa się na szyfrowanych łączach (protokuł SSL, czyli jest również w pełni bezpieczne!

Proponowana przez nas forma płatności, jest nowoczesnym, bezpiecznym i bardzo wygodnym narzędziem, które zdecydowanie ułatwia zapłatę za zamówione usługi, jak również przyśpiesza proces zamieszczenia Twojej oferty w serwisie. Systemy bezpiecznych płatności on-line są bardzo popularnymi rozwiązaniami w serwisach i sklepach internetowych na całym świecie.

Pod spodem zamieszczamy kilka dodatkowych informacji dotyczących całego systemu oraz odpowiedzi na najczęstsze pytania Kupujących. Jeszcze więcej można się dowiedzieć na stronie www.dotpay.pl

.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KUPUJĄCYCH

Czy muszę być zarejestrowanym w Dotpay, żeby móc zapłacić usługę lub towar?

Nie. Kupujący nie muszą rejestrować się w Dotpay.

 

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Po uzupełnieniu danych w koszyku i potwierdzeniu zamówienia, zostaniesz przeniesiony na bezpieczne strony Dotpay, gdzie będziesz mógł wybrać swój bank. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na kolejnych stronach.

 

Jakimi przelewami elektronicznymi mogę płacić?

W Dotpay można dokonać transakcji następującymi przelewami transferowymi: mTransfer; Płacę z Inteligo; Przelew z BPH, Przelew24, MultiTransfer, Płać z Nordea. A także przelewami z rachunków bankowych prowadzonych przez wszystkie większe polskie banki, m.in.:

PKO BP S.A, Pekao S.A., Millenium Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Bank BPH S.A., Deutsche Bank S.A., ING Bank Śląski S.A., Citi Bank Handlowy S.A., Bank Ochrony Środowiska, Bank Gospodarki Żywnościowej, InvestBank, Fortis Bank, VW Bank, Lukas Bank oraz przekazem/przelewem bankowym z dowolnego banku.

Nie mam  konta bankowego z dostępem internetowym. Czy istnieją alternatywne metody płatności?

Tak. Możesz zapłacić zwykłym przekazem pocztowym (Poczta Polską).

Dokonałem płatności przelewem bankowym. Następnie kliknąłem na przycisk Potwierdź i nic się nie stało. Co robić?

Opisana sytuacja może mieć wiele przyczyn, najczęściej związanych z błędną pracą przeglądarek internetowych. Odczekaj jeszcze kilka minut, a następnie sprawdź, czy dostałeś e-mail z potwierdzeniem wpłaty. Jeżeli otrzymałeś e-mail z informacją, że transakcja zakończyła się pozytywnie, oznacza to, że Twoje pieniądze zostały prawidłowo przekazane dla serwisu w którym kupujesz.

Uwaga! W przypadku niektórych płatności, podsumowanie zamówienia (e-mail) możesz otrzymać dopiero w chwili potwierdzenia płatności przez Twój bank.

Dokonałem płatności przelewem bankowym. Minęło pół godziny, a nadal nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem wpłaty. Co robić?

Zgłoś problem dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta Dotpay (+48 12 688 26 00 wew.2) lub pisząc e-mail na adres: bok@dotpay.pl. Do wiadomości koniecznie dołącz potwierdzenie dokonania przelewu (najlepiej w formacie PDF, może też być printscreen lub po prostu wypisane wszystkie szczegóły: data, kwota, nazwisko/nazwa nadawcy, numer rachunku odbiorcy, tytuł przelewu).

Skąd mogę mieć pewność, że nikt niepowołany nie pozna numeru mojej karty płatniczej?

Dane o transakcji przesyłane są szyfrowanym połączeniem bezpośrednio do centrum autoryzacji kart kredytowych. Nie może ich więc "podejrzeć" nikt niepowołany. Nie mają do nich dostępu tak pracownicy Dotpay, jak i serwisu internetowego, dla którego dokonujesz płatności. Centrum autoryzacji kart płatniczych wydaje jedynie potwierdzenie, że zadeklarowana płatność może być dokonana. Serwis internetowy otrzymuje tę informacje za pośrednictwem Dotpay.

Dlaczego płacąc kartą muszę czekać nawet kilka godzin na potwierdzenie transakcji, skoro gdy płacę tą samą kartą w sklepie, dokonywana jest ona natychmiast?

Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa się natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Pracownicy Dotpay weryfikują jednak każdą transakcję dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim pieniądzom maksymalne bezpieczeństwo. W transakcji internetowej nie możesz bowiem podpisać się pod rachunkiem lub podać numeru PIN karty, jak to czynisz podczas normalnych zakupów.

Płatności Dotpay to bezpieczna, szybka i bezprowizyjna transakcja z Twojego konta.

Dzięki szybkim przelewom online Państwa płatność w ciągu kilku minut księgowana jest na naszym koncie w systemie, a my bez czekania na otrzymanie wpłaty na rachunku bankowym możemy przystąpić do realizacji transakcji. Zwiększa to szybkość realizacji zamówienia do minimum.

Obecnie system Dotpay obejmuje następujące płatności:

Karty płatnicze
mTransfer (mBank)
Płacę z Inteligo (konto Inteligo)
MultiTransfer (MultiBank)
Płacę z iPKO
Przelew24 (BZWBK)
ING Bank Śląski - klienci korporacyjni
Sezam (Bank BPH SA)
Millennium - klienci korporacyjni
Przekaz/Przelew bankowy
Kredyt Bank S.A. (KB24)
iPKO (Bank PKO BP)
Credit Agricole Bank Polska
Płać z Nordea
Przelew z BPH
Moje Rachunki
mPay - płatność telefonem komórkowym
InvestBank
Bank Gospodarki Żywnościowej
Zapłać w Żabce i we Freshmarkecie
BNP Paribas
Volkswagen Bank Polska
Kantor Polski
Pekao24 Przelew
Płać z ING Bank Śląski (konto indywidualne)
TransKasa
BS Wschowa (Bank Spółdzielczy we Wschowie)
Millennium - Płatności Internetowe (konto indywidualne)
Płacę z Alior Bankiem
Płacę z Citi Handlowy
Polbank EFG
r-przelew Raiffeisen Bank
MeritumBank Przelew
Pay Way Toyota Bank
Płać z BOŚ
SkyCash
eurobank - płatność online
Getin Bank
Szybkie Płatności Internetowe z Deutsche Bank PBC
Alior Sync
Bank Pocztowy
DnB Nord

2. Przelew ręczny

Zaloguj się do swojego banku lub wypełni druk na poczcie używając danych poniżej:

Odbiorca: Twójszklarz.pl
Tytuł: Sklep twójszklarz.pl - "NR zamówienia"
Adres: Krzyska 81, 33-103 Tarnów
Nr konta: 17 1950 0001 2006 9066 8437 0001 (Idea Bank)

* W przypadku wybrania przelewu ręcznego, towar jest wysyłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty przez dział księgowości co najczęściej trwa do następnego dnia roboczego.